Dormio Group en Hanos kondigen verlenging van de samenwerking aan met een handdruk

01-05-2024

Dormio Group, een vooraanstaande speler in de recreatie- en hospitalitysector, deelt vol trots mede dat zij Hanos heeft gekozen als eerste leverancier (First Supplier) in de groothandelssamenwerking. Beide partijen hebben een diepgaand vertrouwen in elkaar, wat symbolisch werd bezegeld met een handdruk in plaats van een contract!

Dormio Group en Hanos hebben al geruime tijd een goede samenwerking. Echter, de groei van Dormio Group, met de overname van een aanzienlijk aantal parken van Landal GreenParks en Roompot, heeft nieuwe uitdagingen en kansen gecreëerd. In het licht van deze ontwikkelingen werd een tender uitgeschreven waarbij vooraanstaande groothandels, waaronder Bidfood, Sligro en Hanos, werden betrokken.

Na een grondige evaluatie van de biedingen en het zorgvuldig afwegen van verschillende factoren, heeft Dormio Group besloten om Hanos te behouden als vaste partner voor groothandelsleveringen. Deze keuze benadrukt niet alleen het vertrouwen van Dormio Group in de bestaande samenwerking met Hanos, maar ook het streven naar kwaliteit en service te midden van groei en verandering.

Roel de Boer, Bestuurslid/Aandeelhouder van Dormio Group, vertelt: "We zijn verheugd om onze samenwerking met Hanos voort te zetten. Ikzelf werk al ruim 40 jaar samen met Hanos. De keuze voor Hanos als First Supplier is het resultaat van een zorgvuldige evaluatie.  We geloven erin dat deze samenwerking onze capaciteit zal versterken en wij  hoogwaardige diensten kunnen blijven leveren aan ons groeiende portfolio van parken."

Valentijn van der Beek, Commercieel Directeur van Hanos, voegt hieraan toe: "Hanos is trots om Dormio Group te blijven ondersteunen in hun groei. We zijn toegewijd aan het bieden van hoogwaardige producten en service die aansluiten bij de behoeften van Dormio Group. Samen streven we naar succes en groei."

De hernieuwde samenwerking tussen Dormio Group en Hanos markeert een belangrijke mijlpaal in de strategische ontwikkeling van beide organisaties en belooft een vruchtbare voortzetting van hun succesvolle partnerschap.

Lees alle nieuwsberichten